Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Monitor BenQ PD2500Q - opinie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Monitor BenQ PD2500Q - opinie
From: Mint User <mintuser@fakemailbox.pro>
Date: Fri, 10 Nov 2017 18:49:45 +0100
Ma może ktoś i używa tego BenQ PD2500Q i może coś o nim powiedzieć? Ogólnie jak widze w testach, wszystko OK, ale troche mnie zastanawia, jak to wszystko OK, skoro aż tak nierównomiernie podświetlona matryca.

Z drugiej strony mam też w użytkowaniu znacznie słabszy model, BenQ GW2255 i jestem wręcz "zaskoczony" jego dobrą jakością jak na cenę (chyba k. 400 zł mnie kosztował).

Więc z jednej strony jestem pewny, że ten BenQ lepszy, za 1500 zł to będzie lepszy dość dużo od tego przeciętniaka.

Z drugiej strony używam też starego Eizo FlexScan - i boję się, że BenQ może mu nie dorównać.

Z trzeciej strony do pracy (web głównie) potrzebuję czegoś podobnego co mają ludzie. Niestety wiekszośc ma średnią/niską półkę i zwykle problem jest "o kolory". Nie zapomnę "dlaczego łososiowy" gdy to było po prostu "ecru".

W sumie dlatego do Eizo dokupiłęm lowendowego BenQ GW2255 - żeby widzieć to co inni...

Ale przydałby mi się a) wiekszy workspace b) w miarę podobny wyglad kolorów do tego co widzi "pospólstwo" ;) Jak mawiał Król Julian :D

Help! Doradźcie! :)

https://www.benq.com/en/monitor/designer/pd2500q.html