Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Komputer do filmów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Komputer do filmów
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Thu, 2 Nov 2017 14:36:11 +0000 (UTC)
Cześć,

Potrzebuję komputera do filmów - przynajmniej 720p (TV więcej nie
wyciągnie), ale miło byłoby, gdyby nie zacinał się przy 1080p (bo pewnie
kiedyś podłączę go do projektora FullHD, który teraz leży w szufladzie).

Wymagania:

- bez problemu uciągnie 720p
- wyjście HDMI lub DVI-D
- osobne wyjście audio (analogowe - słuchawkowe)
- Wi-Fi 802.11ac (5GHz) - może być z zewnętrzną kartą przez USB
- brak wiatraków (cisza)
- możliwie mały rozmiar (jak się uda przyczepić z tyłu TV, to super, ale
jak nie, to przeżyję)
- możliwie niska cena - do 200 zł

Ktoś polecił mi S905X - to kompletne rozwiązanie na Androidzie, kosztuje
ok. 120 zł - ale z tego co czytam, jest problem z podłączeniem tam karty
Wi-Fi (brak sterowników). Ma wbudowane tylko Wi-Fi 2.4GHz, a u mnie można
o tym zapomnieć - tylko 5G chodzi na akceptowalnym poziomie.

Systemu oczywiście mieć nie musi - to Androidowe pudełko wydaje się
ciekawą alternatywą, ale system nie jest wymagany. Teraz mam Raspberry pi
3 z Linuksem i też chodzi, tylko 720p nie wyciąga i trzeba konwertować...

Pomożecie?

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]