Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Komputer do filmów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Komputer do filmów
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 4 Nov 2017 18:55:51 +0100
W dniu 2017-11-04 o 16:13, 2late pisze:
On 04/11/2017 10:13 AM, Adam wrote:
On 2017-11-03, Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:
(...)
Adam, to powinno pójść bez problemu.  Nie mam w tej chwili czasu, zeby
sprawdzić na własnej Malinie 3, które "vo" pójdzie, ale jeśli chcesz tę
Malinę mieć dedykowaną jako odtwarzacz, to zanim kupisz pudełko pod
Androidem, zaisnstaluj jakąś mini dystrybucję ukierunkowaną na Kodi.
Wspomniany wcześniej OpenElec np. Powinno śmigać.

Mam Raspberry Pi 2B. Przykleiłem jej radiatory i lekko podniosłem zegar. Na OpenElec w 1920x1200 wyświetla mi wszystko, nawet te materiały, z którymi czasem komp ma problemy.

Ale 1920x1200 skompresowane h264 i h265 to moga byc dwie rozne rzeczy.

To jest oczywiste.
Nigdy nie miałem potrzeby i nie sprawdzałem, jakimi kodekami jest materiał spakowany, gdyż nie przypominam sobie materiału, z którym byłby problem. A oglądałem sporo.

Ale może rzeczywiście w wolnej chwili przygotuję sobie próbki w różnym kodowaniu i sprawdzę.

Bardziej chodziło mi o to, że jeśli Rasp.Pi2 śmiga bez zająknięcia na setkach różnych filmów, z różnych źródeł, to tym bardziej Raspberry Pi 3 powinna chodzić.
Chyba, że istotnie, jest jakiś "trudny" kodek. Takiego nie znam.

--
Pozdrawiam.

Adam