Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta graficzna do laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta graficzna do laptopa
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 4 Oct 2017 23:09:18 +0200
Przelotki z pci express na pci express x16 działają, ale są ekstremalnie niewygodne i niebezpieczne. Nie, nie chcesz tego.
dzięki.
ja to bym chciał lapka z i7 imałym, (nawet odczepialnym) ekranem. do tego dwie stacje dokujące z wbudowanymi kartami graficznymi i na stałe podłączoną klawiaturą i monitorem. w domu siadam, wtykam (zamkniętego) laptopa do stacji dokującej - mogę internecić,grać itp. W pracy wtykam zamkniętego laptopa do stacji - robię co tam trzeba wystawiam faktury, drukuje itp. Zabieram w podróż laptopa z małym ekranem - patrzę na filmy, czytam cośtam - mały ekran mało energii. trzy kompy w jednym. zamiast każdy za tysiaka - zapłacę 3 tyś jednemu producentowi. nieekologiczne?

ToMasz