Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] karta graficzna do laptopa

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] karta graficzna do laptopa
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Wed, 4 Oct 2017 18:31:07 +0200
witam
Tak ostatnio zastanawiałem się nad zakupem laptopa, ale jakiegoś szybszego. Ku swojemu zaskoczeniu, znalazłem laptopy (używane) z naprawdę szybkim i7, ale karta graficzna jest tylko tak która jest "wbudowana" w procesor. No to szukam "gamingowego" laptopa. znalazłem, za ponad 4 tysiące, ale wyniki z 3dmarka tej laptopowej karty są porównywalen z moim starym radeonem 5770, za którego oferowano mi 200zł. Co chwila słysze o kartach podłączanych do usb. coś jak yeti. są, ale nikt nic nie wie, albo są to rodzaje przelotek, które same nic nie policzą (z wyświetlanej grafiki) Ostatnio widziałem na aliexpresie przelotkę z mini(a moze mikro) pci-e na duże pcie. w dużym pcie była duuuuża karta graficzna. teoretycznie mogło by to działać, o ile to laptopowe mini pcie wystarczy i... jest fizyczny dostęp. Łatwy dostęp jest do gniazd laptopowych, które służą do komunikacji z.... ze stacją dokującą. aż się prosi aby tam dołożyć wyjście na kartę graficzną. czy są takie laptopy, których stacje dokujące mają karty graficzne?

ToMasz