Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptop z gniazdami z (za przeproszeniem) tyłu
From: "JoteR" <usenet@interia.eu>
Date: Sat, 26 Aug 2017 12:51:38 +0200
Czy ktoś zna może jakąś linię laptopów, które mają ze 2 złącza USB z tyłu? Bo znakomita większość (a wręcz niemal wszystkie) z tych, które przeglądam, mają złącza wyłącznie z boku, co jest niesłychanie ergonomiczne, zwłaszcza jak się podłączy np. pendrive i dysk zewnętrzny. Przoduje w tym idiotyźmie Lenovo, które uparcie umieszcza te gniazda z prawej strony, skutecznie ograniczając przestrzeń na manipulowanie myszą (dla osób praworęcznych). Najlepiej gdyby były w sumie 4 gniazda (2 z tyłu, trzecie z lewej, czwarte dowolnie), a ideałem byłoby, jakby jedno było współdzielone z e-SATA. Tak mam w swoim starym Inspironie i uważam ten układ za niemal wzorcowy. Chciałbym, aby następca nie był pod tym względem gorszy ;-> Pozostałe parametry: dysk SSD od 240 GB wzwyż, rozdzielczość > standardowych 1366x768, przekątna 15,6... 17 z groszami, nie musi być matowa. Wydajność może być nienachalna, wystarczy i3 (musi być Intel, AMD dziękujemy) oraz wbudowana grafika. Czas pracy na baterii nieistotny. Istotne te gniazda... Ktoś coś..?

JoteR