Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Co obecnie małe i zintegrowane?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Co obecnie małe i zintegrowane?
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Sat, 26 Aug 2017 01:02:40 +0200
https://www.silentiumpc.com/silentiumpc-brutus-q30-black/
Dzięki, coś czuje że zakończe własnie na czymś takim. Choć przyznaje że kuszą mnie Dell Voxtro SFF i ogólnie te gabaryty.

To jest faktycznie mniejsze, lecz pad zasilacza (specjalnego) i szukanie lub cena.
Nie wiele można tam włożyć bo buda mała.
Jak wspomniałem do wskazanej wejdzie spora grafika - nie może to być jakiś potwor (nawet jak sie zmieści) bo sie nie schłodzi, ale cos klasy 750TI czy może 1050TI powinno sie nie zgrzać, a jednoczenie dać rade w nowych "czasoumilaczach" :)

BUNIEK