Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Pasta termo-przewodząca - fakty i mity

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Pasta termo-przewodząca - fakty i mity
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Fri, 25 Aug 2017 17:46:46 +0200
W ramach renowacji starszego peceta wymieniłem mu ostatnio procesor na
mocniejszy. Otrzymał on także dość spore chłodzenie.
Podczas zakładania radiatora trochę go przyłożyłem i musiałem poprawić,
przez co trochę pasty rozdzieliło się miedzy radiotorem i rdzeniem CPU i
w pełni rozsmarowała się ona dopiero za drugim razem.

Czy taka sytuacja jest dopuszczalna, czy jednak powinienem wszystko
wyczyścić i założyć jeszcze raz?

Jeśli odpalę pod Linuksem "stress" i przez parę godzin nie włączą się
żadne alarmy temperaturowe, mogę uznać, że wszystko jest ok?