Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] monitoring - tanio :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] monitoring - tanio :)
From: sczygiel@gmail.com
Date: Fri, 25 Aug 2017 03:48:43 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 25 sierpnia 2017 11:49:26 UTC+2 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
> Daj jakieś linki, szukam kamerki do wyniesienia przez ścianę (25 cm), i
> właśnie z tym "przez ścianę" jest kłopot, bo większość ma jakieś mega
> olbrzymie kostki do podłączania (ethernet, zasilanie, mikrofon), a nie chcę
> przekuwać w betonie (nadproże) przejścia wielkości pięści.
> No ostatecznie kostki można uciąć i zarobić przewody od nowa - dlatego też
> lepsze byłoby PoE od osobnego przewodu zasilania, a przewodu mikrofonowego
> można nie ciągnąć (zresztą nie każda kamerka ma mikrofon, akurat moja miała,
> chyba nawet w dwie strony przetwornik działa jako np. "wideodomofon dla
> [...]

http://allegro.pl/kamera-tuba-1-3mpx-2-8-12-onvif-poe-outl-i6923877222.html?snapshot=MjAxNy0wOC0xN1QxOTozMjo0Ni45NDlaO2J1eWVyO2EzNGVjY2Y1ODhjNmRlNjU5NjZjNTI2MjE0ODFmNThmYmY3Y2NlMmIyYjQ4YTNlOTdiOTYxMGI0MjA3MGI2MWI%3D

Taka.
Ale juz jej nie ma, napisalem do sprzedawcy czy jeszcze cos będzie :)
zasilac trzeba po poe albo zasilaczem 12V.

Ta kamerka normalnie wysyła jakies 300kB/sek. Nie jest źle.