Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] monitoring - tanio :)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] monitoring - tanio :)
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 25 Aug 2017 11:50:00 +0200
Daj jakieś linki, szukam kamerki do wyniesienia przez ścianę (25 cm), i właśnie
z tym "przez ścianę" jest kłopot, bo większość ma jakieś mega olbrzymie kostki
do podłączania (ethernet, zasilanie, mikrofon), a nie chcę przekuwać w betonie
(nadproże) przejścia wielkości pięści.
No ostatecznie kostki można uciąć i zarobić przewody od nowa - dlatego też
lepsze byłoby PoE od osobnego przewodu zasilania, a przewodu mikrofonowego
można nie ciągnąć (zresztą nie każda kamerka ma mikrofon, akurat moja miała,
chyba nawet w dwie strony przetwornik działa jako np. "wideodomofon dla
ubogich").
WiFI łatwiej zakłócić lub przytkać sobie samemu pasmo, a i tak trzeba jakimś
przewodem zasilać.

-----