Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: Akarm <akarmWYWAL@wp.pl>
Date: Sat, 12 Aug 2017 20:00:47 +0200
W dniu 2017-08-12 o 15:34, JoteR pisze:
"Akarm" napisał:

Akurat jest promocja - za niecałe 4 dychy Unitek Y-1031:
https://www.morele.net/stacja-dokujaca-dla-dysku-twardego-unitek-y-1031-306486/

No to nic, tylko braść ;->, bo do końca "promocji" zostało trochę ponad dobę.
Chociaż nie ma wyłącznika zasilania, co bardzo sobie cenię w moim UNITEK-u.

Też wolałbym z wyłącznikiem. Ale kiedy kupowałem, to jeszcze takich nie produkowali, Unitek Y-1031 to była prawie nowość. ;)
Od tego czasu bez problemów odczytał już sporo różnych dysków.
Ciekawostka: w sklepie koło mnie kosztował chyba tyle samo, co teraz w promocji, a jednocześnie dużo mniej niż na giełdzie pod Stodołą. Tam potrafili zań krzyczeć nawet ok. 70 zł.

--
          Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/