Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zamiennik AMD 5450/6450?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zamiennik AMD 5450/6450?
From: "Ktos i jeszcze cos" <costam@ijeszcze.cos>
Date: Sun, 18 Jun 2017 00:54:46 +0200
Jaki jest odpowiednik modelu 5450/6450 w nowych seriach Radeonów? Chodzi mi głównie o minimalne zużycie energii. Miałem 6450 i byłem zadowolony, aczkolwiek karta nagle wyzionęła ducha i tyle się nią nacieszyłem. Mam 5450, aczkolwiek generowany obraz wideo, o ile jest ok i wspomaganie sprzętowe działa jak powinno, to jakość jest jednak gorsza niż w 6450. Obie karty umywają się do Intela, ale to nie o tym chciałem...

Karta wykorzystywana jest do DXVA w maszynie wirtualnej, więc ŻADNE NVidia nie wchodzą w grę.

Ktokolwiek cokolwiek?

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • [PECET] Zamiennik AMD 5450/6450?, Ktos i jeszcze cos <=