Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Zewnętrzna "karta grafiki", ale bardziej retro

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Zewnętrzna "karta grafiki", ale bardziej retro
From: Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 13 Jun 2017 20:14:10 +0200
Cześć.

Internet zalany jest kartami USB3.0 -> HDMI za kilka dolarów.

A ja szukam czegoś innego.

Potrzebuje urzadzenie na USB2.0 które wygeneruję obraz PAL/NTSC. Wyjście w postacie S-Video/Composite.

Miałem w ręku kilka lat temu takie małe pudełko do tego. I nie pamiętam kto jest producentem, poszukiwania co najwyżej dają wynik USB2.0->VGA ale ceny są retro.

Ktos może widział i wie jak się to nazywało albo jaki producent do klepania w google? Szukam na różne sposoby i raczej nie widzę, ale przecież miałem w rękach ;)