Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padl komp

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padl komp
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Mon, 15 May 2017 06:27:05 +0200
Dnia Sun, 14 May 2017 23:45:51 +0200, RadoslawF napisał(a):

> Skąd takie dane ?

Od czasów wczesnych Duronów po płyty z C2D zakupiłem na Allegro
kilkadziesiąt płyt, z reguły kilkuletnich. Statystyki nie prowadziłem,
to zgrubne oszacowanie. Oczywiście, starannie wybierałem, dbając o
gwarancję rozruchową, przeprowadzając nawet wstępnie rozmowę z
oferentem. Dodam jeszcze że wszystkie niesprawne płyty udało sie
skutecznie reklamować. Czego się nie dało powiedzieć o jedynej płycie
którą kupiłem w sklepie :)  (słynna K7S5A)
Ostatni komp, ten z którego piszę też na płycie z Allegro :)

--
Jacek
I hate haters.