Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Padl komp

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Padl komp
From: "rageofhonor" <wein@wp.pl>
Date: Sun, 14 May 2017 02:37:29 +0200

Użytkownik <smokeustachy@gmail.com> napisał w wiadomości 758adfe8-ef86-4fa4-8718-3be824c01d79@googlegroups.com">news:758adfe8-ef86-4fa4-8718-3be824c01d79@googlegroups.com...
Część,
Padl mi komp stacjonarny, objawy wskazują na zasilacz. Padl nagle, wszystko się wylaczylo, wiatraczek w zasilaczu się nie kręci. Jaki w miarę tani kupić zasilacz, żeby sprawdzić, czy cos jeszcze dziala? Bo serwis za sprawdzenie weźmie chyba tyle, co zasilacz? Ew gdzie w Krakowie jest serwis jakiś sensowny? Ktoś poleca? To jest AthlonX2 wiec jak cos to raczej przede na polizingowca, przy dzisiejszych cenach.
Dzieki

Mogę polecić serwis Arvika na Wybickiego 17. Bardzo dobrze i szybko poradzili sobie z marwtą płytą główną z 3 zepsutymi kondensatorami.