Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
From: z <z@z.pl>
Date: Sun, 30 Apr 2017 12:43:28 +0200
W zasadzie potrzebuję prosty tani skaner ale kilka wydruków kolorowych w miesiącu by się przydało. Głównie dla dziecka do szkoły :-)
Wiem że wydajność tuszy będzie mała.
Wiem że to HP ;-)
Wiem że jakość wydruków w zupełności wystarczy

Nie wiem jak teraz się robi głowice. Jak zaschnie (długie nieużywanie) to całą drukarka do wyrzucenia?
Jak się tusze skończą to będzie można skanować?
To wydawało by się durne pytanie ale słyszałem że dzisiejsi marketingowcy weszli na jeszcze wyższy poziom debilizmu :-) Kupić za 140 zł z kablem usb (kolejny debilizm bo w standardzie nie dają) :-)