Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] HP DeskJet 2130 Kupić? Nie kupić?
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Sun, 30 Apr 2017 13:28:21 +0200
Po głębokim namyśle z napisał w Sunday 30 of April 2017 12:43:

> W zasadzie potrzebuję prosty tani skaner ale kilka wydruków
> kolorowych w miesiącu by się przydało. Głównie dla dziecka do szkoły

        Potrzeba rośnie w miarę jedzenia. I rośnięcia dziecka. ;)

> Nie wiem jak teraz się robi głowice. Jak zaschnie (długie
> nieużywanie) to całą drukarka do wyrzucenia?

        Na ile udało mi się zorientować, pojemnik z tuszem nadal jest
zintegrowany z głowicą drukującą. Jak Ci tusz zaschnie, to wymieniasz
tylko kartridż. Co prawda biorąc pod uwagę relację ceny urządzenia i
ceny pojemnika z tuszem, to niewielka różnica. ;)

> Jak się tusze skończą to będzie można skanować?
> To wydawało by się durne pytanie ale słyszałem że dzisiejsi
> marketingowcy weszli na jeszcze wyższy poziom debilizmu :-)
> Kupić za 140 zł z kablem usb (kolejny debilizm bo w standardzie nie
> dają) :-)

        Przygotuj się na szybki zakup tuszu albo nawet zakup od razu (w
zależności od odległości do sklepu :) Jeżeli nowy tusz kosztuje ok. 2
* 50 PLN; a drukarka - 140, możesz się spodziewać, że tusze w drukarce
wystarczą, żebyś zobaczył, że wszystko działa - i na niewiele więcej.

        Nie znam tego konkretnego modelu (sam używam innego urządzenia
z serii InkAdvantage), ale w moim przypadku prawie wszystko drukuję w
trybie draft - a "normal" tylko wtedy, kiedy szczególnie zależy mi na
jakości, bo już w tym trybie urządzenie musi się trochę napracować. No
i atramentu mniej zużywasz.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.