Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cooler do starego procesora z Socket 7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cooler do starego procesora z Socket 7
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 16 Apr 2017 23:47:28 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 16 Apr 2017 15:36:32 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <58f37360$0$658$65785112@news.neostrada.pl>
od Smok Eustachy <smok@wurg.pl>  :
>W dniu 14.04.2017 o 20:21, RadoslawF pisze:
>/.../
>
>Powiem tak: dźwięk MIDI. Jak ktoś miał Soundblastera 32/64 itp to gierki
>brzmiały lepiej bo te Soundblastery miały jakies próbkowanie, pamięć
>swoją z próbkami itp. A na współczesnych kartach graficznych brzmi to
>słabo. Np. Warcraft 2

Jeszcze z czasów dosa został mi PRO32AW, pewnie nawet działający:
http://wavetable.web.fc2.com/avance.htm
Łeb urywało na dobrym wzmacniaczu:
https://youtu.be/sMwjx3EBBTg?t=63