Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Cooler do starego procesora z Socket 7

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Cooler do starego procesora z Socket 7
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sat, 15 Apr 2017 00:05:31 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 14 Apr 2017 23:27:45 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <ocremn$lfc$1@dont-email.me>
 od ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>  :

>a pamiętasz może jakiś tytuł gry która oparła się emulacji i wirtalnym
>PCtom?

3grosze.
Większość gier pisanych na GLIDE.
Miałem dość walki z emulatorami, więc zrobiłem P200 MMX z VooDoo 2.
Wszystkie kłopoty jak ręką odjął.
Z gier to przykładowo MDK i POD, wprawdzie chodzą bez GLIDE, ale
efekty wizualne do dupy, a emulatory GLIDE to loteria, więcej walki
niż grania.