Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: Animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Fri, 31 Mar 2017 19:10:51 +0200
W dniu 2017-03-31 o 09:47, ToMasz pisze:
W dniu 30.03.2017 o 17:24, Roman Tyczka pisze:
On Thu, 30 Mar 2017 16:44:34 +0200, Animka wrote:

wszystko rozkręciłem, wyczysciłem lusterka szybki soczewki, kabelki
tasiemki "przedzwonione" wszystko przewodzi prąd prawidłowo. ale po
poskładaniu jest inaczej. znaczy pojawia się na wyświetlaczu komunikat
"warming up". trwa sobie kilkadziesiąt sekund, a potem scanner failure.
turn off and turn on again. Wspominaliście że to może być wina marnej
świetlówki. więc wymontowałem płytkę z czujnikiem światła i skierowałem
na nią snop światła z bardzo mocnej latarki - to samo. warming up....
scanner failure.
sprzęt coraz bliżej śmietnika. znaczy punktu zbioru elektrośmieci.

Zainstaluj sterownik do skanera.

Zdeinstaluj sobie łeb i zainstaluj kapustę... ten upgrade ma szansę dużo
poprawić.

jeżeli w kapuście będzie robaczek, zdecydowanie zwiększy się objętość
mózgu.
PRzepraszam jeśli Cię obraziłem ale popatrz:
1
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41QNNSCJREL.jpg
to urządzenie idealnie działa bez komputera. naciskam przycisk mono,
albo color i skaner zaczyna pracę.
2
nie mam jak zainstalować sterowników, bo w moim systemie opracyjnym są
one "wbudowane". może się jakoś da to zrobić, ale to za trudne dlamnie.
jak ją podłączam, wyskakuje dymek z informacją że została podłączona i
mogę drukować. Więc to brzmi trochę jakbyś mi sugerowała zainstalować
sterownik do klawiatury, bo niedziała spacja
3
Mało tu jest kobiet. mogłabyś być pączusiem, rodzinkiem (ką) maskotką, a
lansujesz się na garbatego trola z wąsami i brodą

Mam to w nosie co mi tu piszesz. Drukarkę HP się instaluje programem instalacyjnym stosownym do typu drukarki. Po zainstalowaniu powinny być wszystkie opcje do drukowania i skanowania.
EOT

--
animka