Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jak zdiagnozować, naprawić skaner?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 31 Mar 2017 11:04:58 +0200
"Sterownik" w przypadku skanerów oznacza zwykle:
Jeszcze przed pierwszym podłączeniem skanera do komputera należy zainstalować w
komputerze program obsługujacy ten skaner (np. ScanWise lub FotoLook w
przypadku Agfy itp.).
Dopiero po zainstalowaniu w/w programu podłączamy skaner, i wtedy system
powinien go rozpoznać (jak napisałem wcześniej, potrzebna jest czasem właściwa
wersja programu do konkretnego modelu skanera).
Możesz także zajrzeć tu:
www.hamrick.com/vuescan

-----