Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pytanie o migracje RAID

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pytanie o migracje RAID
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Tue, 21 Mar 2017 08:03:11 +0100
Po głębokim namyśle Roger(OS) napisał w Tuesday 21 of March 2017
00:12:

> Jakiegos dziwnego serwera uzywam :-)

        Chodziło mi raczej o to, że dokładnie tę samą wiadomość - słowo
w słowo albo co najwyżej z kosmetycznymi zmianami - wysłałeś w
odpowiedzi na post BUNIEK-a. To chyba nie jest kwestia serwera. ;)

> Moze i tak :D

        Nawet na pewno. Zasada, że istnieją takie zasady, które są
ponadczasowe też do nich należy. :)

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.