Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Głośniki do komputera

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Głośniki do komputera
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Thu, 2 Mar 2017 00:36:37 +0100
Jak ktoś w tym wątku już zauważył:
"Ale z ciekawości... zasilane z USB? To jaką to ma moc? Bo usb to
jakies 2,5W...". A moc wzmacniacza to 60W.
http://audio.com.pl/newsy/sprzetowe/9186-glosniki-jbl-pebbles
Na stronie producenta mocy nie znalazłem. :-)

Na koncerty to nie jest, ale rozwaliła mnie jakość dźwięku jak na takie maleństwa, dlatego je polecam. Graja zdecydowanie lepiej niz. logitechy i creative za podobne pieniądze, oczywiście mają mniej dołu jakby porównywać je do zestawów 2.1, ale wszystko maja jakoś tak po równo. Ze sie powtórzę - grają bardzo dobrze, czasami mam wrażenie ze są bardziej szczegółowe niż moje ONKYO z KEF`ami 305
proponuje gdzieś posłuchać inaczej głośników nie można kupić.

BUNIEK