Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Trywialne pytanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Trywialne pytanie
From: Malkontent <malkonUSUŃt@go2.pl>
Date: Sat, 11 Mar 2017 12:43:48 +0100 (GMT+01:00)
Irokez <no.email@wp.pl> Wrote in message:

> Tutaj to mam wrażenie, że tylko obudowa jest nowa.. i3-540 ? gdzie nowe
> można kupić i płytę do tego?
>

> --
> Irokez

No cóż, chyba naprawdę nowego można złożyć za kwotę powyżej 2500
 pln. Nie stać mnie. Kusi mnie 36 miesięcy gwarancji na tych
 aukcjach. Na OLX można by może kupić coś lepszego, ale o
 gwarancji trzeba zapomnieć. Jeżeli teraz używam laptopa Fujitsu
 Siemens sprzed 7-8 lat, to każdy z tych wymienionych będzie o
 niebo lepszy.

--

Pzdr

----Android NewsGroup Reader----