Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiw贸w] [Inne Listy]

[PECET] Trywialne pytanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Trywialne pytanie
From: Malkontent <malkontUSU袬go2.pl>
Date: Fri, 10 Mar 2017 21:15:48 +0100
Witam szanowne grono:)

Takich pyta艅 przewin臋艂o si臋 tu ju偶 mn贸stwo. I tyle偶 odpowiedzi. Moje
b臋dzie kolejne. Prosz臋 o rad臋, co wybra膰 z poni偶szych komputer贸w.
Czemu z tych, a nie z innych? Nie wiem. Cena raczej niewyg贸rowana,
negatywnych komentarzy te偶 niewiele. Jako艣 tak mi si臋 spodoba艂y.
Co do przeznaczenia to z pewno艣ci膮 nie b臋d膮 to gry. Nigdy nie mia艂em
inklinacji w tym kierunku. Raczej jakie艣 multimedia. 呕eby si臋 filmy na
Youtubie nie zacina艂y. 呕eby mo偶na jaki艣 film skonwertowa膰 bez
wykorzystania procesora na 100%. Troch臋 grafiki, ale te偶 nie jakiej艣
ekstremalnej. Cz臋艣ciej webowej, a nie poligraficznej. Czasami mo偶e
jaki艣 Skajp. Czyli wymagania raczej skromne. I to w zasadzie tyle.

http://allegro.pl/komputer-amd-2x3-0ghz-windows10-office2010-gw36-fv-i6604090034.html
http://allegro.pl/nowy-komputer-i3-4x3-0-500gb-4gb-win10-office-fv23-i6734215952.html
http://allegro.pl/komputer-core-2-duo-2x-3-0ghz-4gb-ddr2-250gb-win10-i6712121343.html

--

Pozdrawiam,

Malkontent

<Pop. w W膮tku] Aktualny W膮tek [Nast. w W膮tku>