Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Trywialne pytanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Trywialne pytanie
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 11 Mar 2017 11:42:05 +0100
W dniu 2017-03-11 o 10:36, Malkontent  <malkonUSUŃt@go2.pl> pisze:

Co do następnego postu, to jednak boję się sprzętu poleasingowego.

Nie ty jeden, ta aukcja jest dla takich którzy się boją.
Z jednej strony w tytule "NOWY KOMPUTER i3" a z drugiej
w opisie windows 10 i office 2000 refrubished.
Co dalej jest wyjaśnione: "nowa licencja refrubished
potwierdzająca zakup sprzętu posiadającego licencje
dla zregenerowanych komputerów".
Czyli taki nowy to on nie jest.  :-)

Sam piszę na kompie z C2D czyli można i na wolniejszym.
Robi u mnie za kompa do internetu i chodzi  na okrągło.
Tyle że płyta z procesorem, chłodzeniem i 4GB RAM kosztowała
mnie sto złotych, GFX - 150zł a resztę z szuflad i szaf powyciągałem.

Pozdrawiam