Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk NAS i truecrypt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk NAS i truecrypt
From: Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 8 Mar 2017 13:36:58 +0000 (UTC)
Dnia 08.03.2017 miumiu <aac@bbd.pl> napisał/a:

> Najpewniej siec LAN, na razie nie mam takiego dysku i nigdy jeszcze nie
> mialem, planuje zakup i chcialbym wiedziec czego sie spodziewac.

Ale sieć LAN to może być zarówno np. iSCSI jak i SMB, a to
"drobna" różnica w sposobie "widzenia" dysku przez OS :-)

iSCSI- zaszyfrujesz TC na PC tak jak lokalny dysk, dane nie
będą "latać" po sieci nieszyfrowane.

SMB- tylko kontener TC albo szyfrowanie po stronie NAS
(dane będą po sieci nieszyfrowane).

Pisząc na priv zmień domenę na gmail.