Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk NAS i truecrypt

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk NAS i truecrypt
From: "miumiu" <aac@bbd.pl>
Date: Wed, 8 Mar 2017 14:48:57 +0100

> Ale sieæ LAN to mo¿e byæ zarówno np. iSCSI jak i SMB, a to
> "drobna" ró¿nica w sposobie "widzenia" dysku przez OS :-)
>
> iSCSI- zaszyfrujesz TC na PC tak jak lokalny dysk, dane nie
> bêd± "lataæ" po sieci nieszyfrowane.
>
> SMB- tylko kontener TC albo szyfrowanie po stronie NAS
> (dane bêd± po sieci nieszyfrowane).

A to iSCSI/SBM to jest kwestia konfiguracji samej sieci czy to sprawa
sprzetowa?
Konkretnie to ogladam takie cos :
https://www.qnap.com/pl-pl/product/model.php?II=258
i chcialbym to polaczyc skretka z karta sieciowa w pececie (przez router lub
bezposrednio). Da sie ten serwer plikow skonfigurowac jako iSCSI?