Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] LiveCD vs pendrive

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] LiveCD vs pendrive
From: sczygiel@gmail.com
Date: Wed, 1 Mar 2017 07:15:11 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 20 lutego 2017 09:35:30 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Z pewnością lepiej, ale w teorie o szkodliwych obrazach płyt z Linuksem
> live jakoś do mnie nie przemawiają..
>
> Sam system już wypróbowałem - no i żadna tam rewolucja - obowiązuje
> nadal stara zła Fedora. Dość powiedzieć że nie można ani znaleźć ani
> nawet wywołać konsoli..
>
> Wracając do problemów z uruchomieniem z DVD, może chodzi o to że obraz/y
> nagrany/e był/y na wersję płyty R-W, czyli wielokrotnego zapisu? Jakiś
> czas temu miałem problem z zainstalowaniem Opensuse z takiego nośnika.
> Instalacja ruszyła dopiero z normalnej płyty.

Nie potwierdzam. U siebie jade z fedora i jest całkiem ok.
Nawet fikuśne sprawy jak steam czy virtualbox działają bez problemu.

Jade od 18-ki - teraz mam 24 i jest dalej ok, kiedyś musiałem downgradować
sterownik grafiki intela ale od paru releasów nie robi i działa ok.

Ale jade z instalki na hdd...