Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?
From: sczygiel@gmail.com
Date: Mon, 20 Feb 2017 00:38:12 -0800 (PST)
W dniu niedziela, 19 lutego 2017 23:08:17 UTC+1 użytkownik neelix napisał:
> Użytkownik "Animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Zmienia się, samoczynnie. Czy to za sprawą muśnięcia jakiegoś klawisza???

Windows se zapamietuje jaki język klawiatury jest przyporządkowany do jakiego
programu.
Czasem jak se nacisniejsz kombinacje klawiszy do zmiany klawiatury to windows
se wbije do głowy ze chciałeś aby notatnik był obsługiwany przez inną
klawiature.
I zresetować to jest czasem trudno, prosciej jak Animka mówi: Wywalic inne
klawiatury z konfiguracji.