Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 19 Feb 2017 18:39:35 +0100

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:o8ccjc$cua$1@node1.news.atman.pl...
W dniu 2017-02-19 o 14:42, neelix pisze:
Dodam jeszcze, że pojawił się Miray Virtual Disk ... chyba Procesor  do
instalacji. Skąd mogło się to wziąć i na co mnie to?  Z klawiatury
Esperanza? Ostatnio kupiłem taką. Nie widzę tego w systemie. Nie wiem
juak się tego pozbyć i czy trzeba.
Nie się pojawił tylko sobie zainstalowałeś przy okazji instalacji innego
softu tej firmy. Dlaczego ktoś kto nie potrafi doczytać na co daje zgodę
kliknięciem zabiera się do dłubania w dyskach ?

Bo za ten dysk zapłaciłem i ma działać tak jak ja chcę. Mając Aomei nie powinno to być trudne. Co za problem zaznaczyć dysk i kliknąć "Odbudowanie MBR" albo "Tworzenie partycji"? Bez przesady. Jak się samo coś nie pieprzy to żaden. Teraz piszę a już 2 razy przełączył się język na "polski(214)" i popieprzył znaki. Kpiną jest to, że np. dysk zainstalowany w TV nie zadziała w innym TV nawet tej samej firmy i prawdopodobnie w tym samym TV po naprawie TV. Dużo jest takich dylematów czy coś przy okazji instalować lub nie skoro nie wiadomo do czego to ma być. Nie jestem pewien czy to nie pojawiło sie po HDClone, ale ten odinstalowałem.

neelix