Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak odzyskać dysk?
From: "neelix" <aneelix@wp.pl>
Date: Sun, 19 Feb 2017 12:42:07 +0100

Użytkownik "Kamil" <mospam@tlen.pl> napisał w wiadomości news:o89g9v$e8i$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik "neelix" napisał:

Skorbzystaj z jakiegoś niskopoziomowego partycjonera. Na początem możesz spróbować PM8 w wersji bootojącej. Powinien sobie poradzić. Jak nie da rady to sa lepsze. A w razie niepowodzenia ściągnij narzędzie producenta dysku i wyzeruj MBR. MBR możesz też wyzerować hexedytorem dyakowym i następnie już "normalnie" utworzyć partycje.

A jakieÅ› konkrety?
O jakie konkrety Ci chodzi?

O narzedzie producenta dysku WD.

PM8 to Partition Magic. Z sieci można ściągnąć wersję tzw. dyskietkową, z której robisz bootującą CD ROM. Wkładasz do napędu i restartujesz komputer. Jeśli PM8 nie da rady to ściągasz inne programy. Jeśli podasz konfigurację sprzętu to doradzę Ci konkretny program.

Od pewnego czasu PM8 mi nie działa. Reinstalacja nie pomogla. Dlatego przeszadlem na Aomei.

Niestety na dodatek coś nacisnąłem w Aomei i zmienił się MBR na GPT ! Nie moge tego wrocic.
Jeśli wciskasz bezmyslnie "coś" to idż z tym dyskiem póki czas do kogoś kto ma o tym pojęcie znim nie uwalisz dysku do końca.

Klawisze GPT i MBR są w tym samym miejscu. Nie trudno zahaczyć kursorem przy setnej probie.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>