Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�
From: Jan Stożek <conus-spm@chello.pl>
Date: Wed, 01 Feb 2017 07:59:30 +0100
Po głębokim namyśle Kamil napisał w wtorek, 31 stycznia 2017 23:31:

> Użytkownik napisał:

> Co masz na myśli pisząc "skasowano"? Nic nie zostało skasowane.
> Jeśli kolejne sesje były nagrywane tym samym programem to wszystkie
> dane, ze wszystkich sesji powinny być widoczne.

        Może i powinny... rzeczywiście, dane raczej są na płytce, ale
czy muszą być "widoczne"?

> Po włożeniu płytki do innej nagrywarki pokazał sie komunikat, że
> sesja nie została prawidłowo zamknięta i czy zamknąć. Kilka chwil
> działania nagrywarki (samodzielnie, bez programu wypalającego) sesja
> została prawidłowo zamknięta i zobaczyłem wszyztkie dane.

        To rzeczywiście cuda, jeżeli nagrywarka samodzielnie wyświetla
komunikaty na ekranie. ;)

        Osobiście raczej podejrzewałbym, że włączył się moduł systemu
operacyjnego odpowiedzialny za sprawdzanie obsługi napędu - jakiś
odpowiednik checkdiska.

--
Pozdrawiam,

(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
kolejnymi literami.