Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] jaka karta graficzna do sporadycznego grania?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] jaka karta graficzna do sporadycznego grania?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 30 Jan 2017 23:11:38 +0100

Zapoznaj sie z Nvidia Geforce 750Ti, wersja z dodatkowym zasilaniem
(mniej obciąża prądowo płytę główną).
wydajnościowo, w porównaniu z rx460 kiszka
Kiedyś robiłem rozeznanie w tym temacie i ta pozycja wydaje sie być
rozsądna, nie brałem pod uwagę Ati jestem zwichnięty na Nvidie.
Na youtube sa filmy z gameplay wiedzmina 2 na tej grafice.
Poza grafiką ważna jest tez reszta bebechów, myślę ze cos w klasie I3
4XXX 3Ghz+ bedzie OK + 8GB RAM.

Koniec końców kupiłem GTX760 ze względu na wydajność, ale aby cena była
podobna musiałem kupić używkę - trochę loteria czy nie poserwisowa etc.
chyba ze sie trafi np. aktywną gwarancją (ważne aby dostać paragon/fakturę)

wydajnościowo, w porównianiu z rx460 całkiem całkiem, tylko że porównanie mocy jest tragiczne. 75W do 170W

no i wszystko wskazuje że jednak kupię.....
Tam tara tam....
gfx 1050. ktoś ma? jak się spisuje? Czy da się podłączyć do niej monitor vga wtyczką D15?