Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] jaka karta graficzna do sporadycznego grania?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] jaka karta graficzna do sporadycznego grania?
From: ToMasz <tomasz@poczta.fm.com.pl>
Date: Mon, 30 Jan 2017 18:58:59 +0100
witam
95% czasu siedzę i czytam. ale czasem zagrałbym w coś (wiedzimina) a dzieci też.... bym zapoznał z czymś więcej niz gierki na tablecie. Pooglądałem co tam jest allegro w okolicach 500zł, ale co mnie przeraża to pobór mocy w stanie spoczynku. Z takich które mają jakąś wydajność i moc w granicach rozsądku znalazłęm radeona rx460 (14 nano metów). Wolałbym Nvidie, nawet trochę bym dopłacił, ale porównywalna karta (benchmark z netu) to 660ti(28nm), która ma dwukrotnie większe zapotrzebowanie na moc.
Czy i kiedy nvidia przeszła na 14nm? czy w tej serii są tańsze karty?
Jakieś sugestie? Karta ma spoko dać radę wiedzminowi numer dwa.
ToMasz