Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD używany - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD używany - warto?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Thu, 19 Jan 2017 18:50:00 +0100
W dniu 2017-01-19 14:48, Andrzej P. Wozniak pisze:
Krystek pisze:

Suma odczytów hosta: 858 GB
Suma zapisów hosta: 507 GB
Suma zapisów NAND: 816
Włączenia dysku: 292 razy
Czas pracy: 61 godzin

Średnio 12,5 minuty pracy na jedno włączenie. Wygląda na to, jakby ktoś
włączał dysk tylko po to, żeby skopiować na niego dane i przenieść je w
inne miejsce. Nie wydaje mi się to najwłaściwsze zastosowanie dla SSD,
więc może dlatego ktoś się chce dysku pozbyć (czyżby chybiony prezent?).

Być może, dlatego chciałem skonfrontować dane z danymi użytkowników SSD, korzystającymi na co dzień z dysków SSD.

Bo gdy Piotr Rezmer pisze, że ma 11TB po prawie 9 tys. godzin i prawie 4 tys. włączeń, to przy inkryminowanym dysku jest to lekko podejrzane.

No nic, już się nie dowiem, bo ktoś już kupił ten dysk. Była to lokalna oferta sprzedaży, z ceną 200 zł i ten konkretny SSD znalazł swojego amatora.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/