Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poleasingowiec - krystalizacja

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poleasingowiec - krystalizacja
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Wed, 11 Jan 2017 23:51:23 +0100
W dniu 2017-01-10 o 11:13, sczygiel@gmail.com pisze:

Bo w odpowiednim momencie wszedł na plecy IBMa... i poszło z górki, świat
do dziś się nie może otrząsnąć, przyzwyczajenie to przekleństwo.

nom, bo z pewnoscia nie ma to nic wspolnego z ogolnym niedorobieniem
desktopowego linuksa...
i mowie to jako ktos kto zaczynal od pld (na kompie znajomego) i rhl (na swoim).

Ogólne niedorobienie?? Zainstalowałem Minta na lapkach paru głąbom
komputerowym i zapomniałem o ich problemach i komputerach. Nie
przychodzą co miesiąc czy kwartał z rozwaloną windą... Ogólne
niedorobienie to było za RH 5.0 :)

Potwierdzam - podobne efekty z linuxem na kompach mniej lub bardziej
wymagajacych ludków...

Dla bardziej wymagających za mało programów a te co są działają wolniej
i mniej potrafią. Ale za to dla dzieciaka klikającego we wszystko w
oknie przeglądarki nic nie przelicytuje linuxa.

Pozdrawiam