Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Poleasingowiec - krystalizacja

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Poleasingowiec - krystalizacja
From: sczygiel@gmail.com
Date: Tue, 10 Jan 2017 02:10:45 -0800 (PST)
W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 18:18:23 UTC+1 użytkownik miab napisał:

> Sam używam Linuxa(na jednym z ok. 10 komputerów) ale raczej z ciekawości
> i paru developerskich powodów niż z wygody.
> Nie bez powodu Windows okupuje 90% desktopów.

A u mnie linux idzie jak walec. W domu ostał sie jeden komp z windą. W sumie
tylko granie powoduje ze sie ta winda tam trzyma.

Ojcu i tesciowej wrzucilem linuxa.
Dzieciak na gamingowym kompie ma linuxa i sobie gramy, korzystamy.

Dla fikuśnych softów korzystam z wirtualek z xp.
Sporo mniej problemów z linuxami mam.

Pod fedora mialem problem z hibernacja, minął po 2-3 tygodniach od premiery
fedory 24.

Kiedys jeszcze mialem problemy z sterownikiem do karty intelowej i musialem po
update fedory cofac ten sterownik do wczesniejszej wersji. Teraz juz nie.

Tak więc jest ok.
Dla standardowego kowalskiego co korzysta z poczty, www, jutuba, linux sie
nadaje i jest ok.