Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] dell inspiron jak rozpocząć recovery?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] dell inspiron jak rozpocząć recovery?
From: " ...:::WISKOLER:::..." <jvfxbyre@burgh.rh>
Date: Tue, 27 Dec 2016 11:02:06 +0100
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Piotr Rezmer
naskrobał(a):

> Ponoć jest to nowy feature (ale byłbym bardzo ostrożny) Win
> 10, polegający na tym że do reinstalacji wystarcza to co jest na dysku
> systemowym

Miałem coś podobnego na komputerze DELLa. Zakupiony był z W7 pro, upgrade
do W10 i powrót do W7. Po kilku miesiącach krach systemu W7 i próba
odzyskania z recovery, niestety nie przynosło to skutku. Oddany w ramach
gwarancji. Komentarz ze strony techników z serwisu "dzieiątka tak ma że
zmienia pliki w recovery i nie można systemu odzyskać, zalecamy przed
upgradem zrobić kopię zapasową partycji recovery". Szkoda tylko że nie
wiedziałem o tym *przed* upgradem do W10.
--
...::: WISKOLER :::...
Stirlitz szedł ulicami Berlina w radzieckim mundurze. Obok przemknęli