Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpow

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 5 Dec 2016 19:41:18 +0100
W dniu 2016-12-05 o 19:34, Uncle Pete pisze:
Dalej. Z tego co podpytałem kupca tego Della, to dostał info w sklepie,
że gdyby nie ten nieszczęsny SSD była by gwarancja Della z naprawą w
domu a tak ma wysyłkę do sklepu a oni mają extra umowę z Dell i
respektują takie zmiany. No okej...

Powiem jak było u mnie 2 lata temu: jak rejestrowałem laptopa na stronie
Della, od razu pokazano mi go w konfiguracji, w której dostałem od
x-coma (też mam tę dużą naklejkę). Jeżeli coś się stanie, to gwarancję
realizuje się bezpośrednio u Della. Więc zapytałbym w x-comie jak jest z
tą gwarancją, bo mogło coś się zmienić, czy z tym SSD to jakiś
szczególny przypadek.

Jak sprawdziłem tego Della na stronie, to niestety nie miał tego dysku SSD. Stąd tego posta napisałem.

--
Irokez