Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpow

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
From: Uncle Pete <433koz@gmail.com>
Date: Mon, 5 Dec 2016 21:34:31 +0300
Dalej. Z tego co podpytałem kupca tego Della, to dostał info w sklepie,
że gdyby nie ten nieszczęsny SSD była by gwarancja Della z naprawą w
domu a tak ma wysyłkę do sklepu a oni mają extra umowę z Dell i
respektują takie zmiany. No okej...

Powiem jak było u mnie 2 lata temu: jak rejestrowałem laptopa na stronie Della, od razu pokazano mi go w konfiguracji, w której dostałem od x-coma (też mam tę dużą naklejkę). Jeżeli coś się stanie, to gwarancję realizuje się bezpośrednio u Della. Więc zapytałbym w x-comie jak jest z tą gwarancją, bo mogło coś się zmienić, czy z tym SSD to jakiś szczególny przypadek.

Ale powiedzmy pada komp w niedzielę (a tak 2 tygodni temu Lenovo
zastrajkowało przed wylotem porannym na południowy kontynent), dane są
potrzebne na JUŻ, trzeba wytargać dysk do zewnętrznej obudowy aby
przegrać ostatnie pliki, a tu zajebista nakleja...
zrywam i .. po gwarancji?

No właśnie
Ktoś ćwiczył to w x-kom? jest to dobra wola tylko, czy jak?

Jeśli jest tak jak u mnie i gwarancję realizuje bezpośrednoi Dell, zapytałbym w Dell Polska, czy potrzebują tej naklejki x-coma. Bo może jest tylko dla rękojmi/niezgodności z umową.

Piotr