Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Mon, 5 Dec 2016 18:11:27 +0100
Tematyka trochę taka... handlowa, ale może ktoś mi pomoże, bo aktualnie szukam laptopa dla siostry w granicach 3.5kPLN, co z jednej strony nie jest dużą kwotą ale też i nie małą, i nie chciałbym wtopić.

Ale o co biega..
Kupiony został przez znajomego u nich laptop Lenovo z dyskiem SSD. Pod spodem znalazłem wielką naklejkę x-kom uniemożliwiająca otworzenie klapki. Ok.

Ale znowu zastałem kupiony tam laptop Dell (też nie ja), znowu z dyskiem SSD + HDD. Okazuje się, że wybrany model Dell występuje w wersji HDD, więc dysk jest wyciągany, wsadzany do taniej obudowy USB 2.0 (co pisze, że wsadzają w obudowę, ale nie nie że to tańszej 2.0), wsadzany jest w jego miejsce SSD (niestety nie pisze jaki, więc pewnie jak się trafi) i znowu wielka nakleja x-kom uniemożliwiająca otwarcie klapki (akurat nie ma ten Dell M.2). Dalej. Z tego co podpytałem kupca tego Della, to dostał info w sklepie, że gdyby nie ten nieszczęsny SSD była by gwarancja Della z naprawą w domu a tak ma wysyłkę do sklepu a oni mają extra umowę z Dell i respektują takie zmiany. No okej...

Ale powiedzmy pada komp w niedzielę (a tak 2 tygodni temu Lenovo zastrajkowało przed wylotem porannym na południowy kontynent), dane są potrzebne na JUŻ, trzeba wytargać dysk do zewnętrznej obudowy aby przegrać ostatnie pliki, a tu zajebista nakleja...
zrywam i .. po gwarancji?

No właśnie
Ktoś ćwiczył to w x-kom? jest to dobra wola tylko, czy jak?

Bo może lepiej kupić gdzie indziej w standardzie i wsadzić samemu dysk SSD i ma się normalną gwarancję?

zdrówka wszystkim życzę i stalowych nerwów przy szukaniu prezentów ;)

--
Irokez