Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD jako system cache

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD jako system cache
From: atm <_@vp.pl>
Date: Mon, 28 Nov 2016 21:52:50 +0100

Zgadza sie, jednak calosc dzieje sie (teoretycznie) w tle bez
absorbowania
uwagi dostosowujac sie automatycznie do danych z ktorych aktualnie
korzystam i w tym upatruje najwiekszej zalety tego rozwiazania. Wiele
danych dobrze miec pod reka choc ich wykorzystanie na codzien jest
znikome.

Widze ze jestes wiesz o czym mowisz a do mnie jakos nie dociera. W takim
razie juz sie nie czepiam. :-)

Pozdrawiam

Jakbym wiedzial to nie pytalbym ;)
Widze to po prostu jak dysk hybrydowy typu zrob to sam.
Temat jednak nie jest popularny bo rozwiazanie musi byc chyba wspierane przez chipset (u mnie akurat Intela); są niby patenty wyłącznie softwareowe wypadaja slabo, przynajmniej tak wynika z opisow na forach. Przy okazji, moglbys podac jaka masz predkosc odczytu i zapisu Seq Q32T1 w CrystalDiskMark x64? Ciekaw jestem jak to wyglada w SSD RAID0.