Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chkdsk i klonowanie [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chkdsk i klonowanie [cross]
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Wed, 16 Nov 2016 14:28:17 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 16 Nov 2016 04:56:05 -0800 (PST)
 doszła do mnie wiadomość
<226931cb-4129-411f-a44a-11f27cae10ae@googlegroups.com>
 od TurboPascal <turbopascal60@gmail.com>  :

>Wszystko wskazuje na to, że użyty był "goły" CHKDSK. Należy go zastosować z
>dodatkowymi opcjami CHKDSK /f /r /x - kilka razy używałem z dobrym skutkiem.
>Naprawione zostaną błędy logiczne i zaznaczone uszkodzone sektory.

Odradzam, chkdsk zepsuje do reszty to, co jeszcze da się poprawić
innymi programami.
MHDD powinien dać sobie radę:
http://darmowyinternet.net/forum/temat-naprawa-dysku-twardego-mhdd-tutorial_751

Ewentualnie Victoria for windows, czy płatny SpinRite.
--
„To, że jesteśmy w dupie, to jasne. Problem w tym,
 że zaczynamy się w niej urządzać!”