Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zmiana CPU

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zmiana CPU
From: atm <_@vp.pl>
Date: Wed, 16 Nov 2016 14:21:23 +0100
On 16.11.2016 14:11, Tomaszek wrote:
W dniu 2016-11-14 o 21:43, Piotr S. pisze:
Jak mają taką samą podstawkę i są obsługiwane przez płytę główną to nie.

Dobre;) Ale w sumie prawdę napisałeś. To nie AMD, że płyta obsługuje 30
procesorów.
Ja mam taką propozycję dla firmy Intel. Skoro i tak procesora nie da się
zmienić(bo i tak zaraz zmienicie podstawkę), to może od razu wlutować na
stałe w płytę. Najlepiej przy pomocy technologii BGA. Wtedy fraje... to
jest klienci kupią od razu komplet, jak puści jedna kulka;)

Dobra, upuściłem trochę jadu i ulżyło;)

Chyba za 3-4 lata temu pojawily sie w mediach plotki na ten temat ale cos ucichlo.