Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] chkdsk i klonowanie [cross]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] chkdsk i klonowanie [cross]
From: rs <no.address@no.spam.info>
Date: Wed, 16 Nov 2016 11:07:38 -0500
On 11/16/2016 7:56 AM, TurboPascal wrote:
W dniu 15 listopada 2016 17:43 użytkownik rs napisał:

mam do wymiany dysk w laptopie. żeby nie było niespodzianek
najpierw sprawdziłem źródłowy dysk za pomocą chkdsk. nie było
żadnych błędów. zacząłem klonować. najpierw przy użyciu HD Clone
Pro, ale odmówił współpracy podczas weryfikacji. najnowsza
clonezilla również stwierdziła, ze na dysku są błędy.

Wszystko wskazuje na to, że użyty był "goły" CHKDSK. Należy go
zastosować z dodatkowymi opcjami CHKDSK /f /r /x - kilka razy
używałem z dobrym skutkiem. Naprawione zostaną błędy logiczne i
zaznaczone uszkodzone sektory.

był użyty z powyższymi parametrami. <rs>