Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SATA niewiele szybsze od ethernetu?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SATA niewiele szybsze od ethernetu?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Thu, 10 Nov 2016 13:13:37 +0100
Intel Atom 2,12 GHz (niby 2-rdzeniowy, ale na stronie stanu obciążenia pokazuje
grafiki 4 rdzeni :-o ) + 3 GB RAM.
Za Sata to chyba odpowiedzialny jest jakiś kontroler na płycie?
Ciekawi mnie, czy to fizycznie ten sam kontroler Sata, co dla dysków
wewnętrznych (Raid), czy jakiś osobny słabszy dla dysków zewnętrznych (np.
połączony z przejściem Sata-USB3).

-----