Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] USB 3.0 zbyt wolny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] USB 3.0 zbyt wolny
From: Saiko Kila <fnvxbxvyn@benatr.cy>
Date: Tue, 25 Oct 2016 11:23:50 +0200
Proces pueblo <nomail@nomail.pl> zwrócił błąd:

> Zrobiłem parę testów, zapisałem screeny i poszedłem z tym do sklepu.
> Facet był sceptyczny, ale co mi tam, powiedziałem, że z ciekawości nich
> go odsyła gdzie trzeba. Po paru tygodniach, ku mojemu i jego zdziwieniu,
> Kingston(czy dystrybutor)odesłał nowy inny 2x pojemniejszy model.
> Plus dla Kignstona.

Ja niby wiem że trzeba sprawdzać konkretne modele, ale i tak ostatnio
wtopiłem. Wziąłem taniego ADATA UV150 w wersji 16 GB, mimo że początkowo
chciałem 32 GB. Dopiero po czasie sobie przypomniałem, że w testach ta
wersja ma odczyt maks 50 MiB/s, podczas gdy sensowna jest wersja 32 GB,
która ma 100 MiB/s, dwa razy większa pojemność i dwa razy większa
prędkość. I tak mam flaszkę która na USB 3 działa niewiele lepiej niż na
USB 2 (bo te 50 mega to też bajki były).

Zadziałało stare przyzwyczajenie fotograficzne: zamiast karty 16 GB
lepiej mieć dwie po 8 GB, a jeszcze lepiej cztery po 4 GB. Jak się jakaś
zepsuje to mniej zdjęć stracisz. No, w tym wypadku lepiej było jednak
brać większą.

--
Saiko Kila
Your lover has brought you news that she has borne a child of yours.