Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zilion dysków usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zilion dysków usb
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 13 Oct 2016 13:20:38 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 13 października 2016 19:39:35 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:
> Użytkownik  napisał w wiadomości grup
>
> A zasilanie dalej z USB?

Te obudowy to w większości wellandowe me-ileśtam. One maja osobne zasilacze 12V.

BTW. Mimo że fajne to nie obsługują dysków większych niż 2,7TB. feler jest taki
że po włożeniu wiekszego dysku pokazują tylko modulo 2,7TB pojemnosci.
Dysk 3TB widziany jest jako 300GB :)

Ale z mniejszymi dyskami bardzo fajnie działają...