Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zilion dysków usb

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zilion dysków usb
From: sczygiel@gmail.com
Date: Thu, 13 Oct 2016 03:35:22 -0700 (PDT)
W dniu czwartek, 13 października 2016 11:42:57 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

> i to chciałem usłyszeć :) wg mnie ma działać, jak Mac ;)

Zwróć uwage na to.
Wtyczka/gniazdko usb ma styki w postaci blaszek.
One mogą być albo brudne, albo niezbyt dobrze pokryte metalizacją która sie nie
utlenia albo niesprężyste.
I to sie tyczy zazwyczaj właśnie gniazdek.

Jak problem tyczy sie głównie tych na śledziu to kup na próbe śledzia i wymień.
Może ten co jest jest kiepski i nie ma żadnej innej magii tutaj...

> ok
>

> Czy są jakieś koszyki adaptery np na 5 dysków 2.5 na 3.5 cala?
> bo obudowę mam nie najnowszą.

To już lepiej sprawić sobie NAS-a i zmigrować te dane do jednego miejsca i
podpiąc po sieci.
Zakłądam że masz tam jakieś relatywnie nowe dyski więc po tym usb masz
transfery w okolicy 20MB/sek.

Jakbyś sobie kupil NAS-a i podpiął gigabitem to jest szansa że będzie działać
2-4 razy szybciej.

Ja ostatnio zrobilem inny ruch.
Mam 5 obudów usb z różnymi dyskami i korzystałem z nich po usb. Ale troche mi
za wolno działało. Kupilem 5 kabelków sata-esata i podpiąłem te obudowy przez
te kabelki.
Sporo szybciej śmigaja :)